Čtyřiadvacetiletý Američan Carson King si chtěl fotbalový zápas zpestřit menší legrací. Prostřednictvím svého transparentu, který se objevil v přímém přenosu, žádal o peníze na pivo. Nakonec se nestačil divit, když mu na účet přišlo více než 20 tisíc dolarů.
Cedule se vzkazem
Mladík v hledišti sledoval předzápasovou show, která předcházela utkání amerického fotbalu jeho oblíbeného univerzitního týmu Iowa State Cyclones. Na takových utkáních je běžné, že fanoušci mají sebou cedule se vzkazy. A tak i on si jednu přinesl. Chtěl si trošku zavtipkovat a tak na jeho ceduli stál nápis: „Busch light potřebuje doplnit.“ Ke své oblíbené značce piva ještě připsal jméno svého účtu v aplikaci Venmo, která funguje jako virtuální peněženka a lidé si tak s její pomocí mohou přeposílat platby.
Následně se nestačil divit
Jeho vtípek zafungoval a tak během několika minut přistálo mladíkovi ve virtuální peněžence 400 dolarů, asi 9400 korun. A peníze chodily pořád dál. Během několika dní tak Carsonovi lidé poslali sumu přesahující 20 tisíc dolarů, asi 468 tisíc korun. To co začalo jako nevinný žertík se tak nakonec obrátilo v úctyhodnou věc.
A protože vtipálek dostal nakonec mnohem více peněz, než jen na pár piv na zápase rozhodl se je věnovat na dobrou věc. Peníze věnuje Dětské nemocnici při Iowské universitě. Sbírka je navíc pořád otevřená a zatím je na jejím účtu více než 67 tisíc dolarů, asi 1,6 milionu korun. Výrobce piva Busch a provozovatel aplikace Venmo se navíc zavázali celkovou vybranou částku dorovnat.
Je hezké vědět, že lidem není žíznivý fanoušek lhostejný. A nakonec ještě všichni společnými silami podpořili charitu.